GY.I.K.

Fontos tudnivalók / Gyakran felmerülő kérdések

 

Milyen módon tudok kapcsolatba lépni az Ügyfélszolgálattal?

 

Ügyfélszolgálatunk az nyitvatartási időben az alábbi elérhetőségeken érheted el:

  • Telefonon: +36 30 680 4060
  • Messengeren:
    Élő chat funkciónk segíthet eligazodni egyes témákban, illetve nyitvatartási időben élő chat beszélgetést is folytathatsz ügyintézőinkkel.
  • E-mail üzenetben:
    • Általános információkkal kapcsolatban az: info@laptopguru.hu e-mail címen
    • Rendeléssel kapcsolatos információk adása esetén rendeles@laptopguru.hu e-mail címen tudod elektronikus üzenet útján felvenni a kapcsolatotvelünk.

·Üzletünkben személyesen is felteheti kérdéseit: 2220 Vecsés, Fő út 148.

 

·Honlapon keresztül is felteheti kérdéseit a „Kapcsolat” menüpont alatt található „Kérdésed van?” formula kitöltésével

Kollégáink készséggel állnak rendelkezésedre készlet információval kapcsolatban is!

Észrevételem van, hogyan juttathatom el hozzátok?

Észrevételed, véleményed, javaslatod, kér(d)ésed cégünk felé is jelezheted. A megkeresést, ügyfélszolgálatunkon keresztül tudod eljuttatni hozzánk, az info@laptopguru.hu e-mail címen. Amennyiben ügyintézést szeretnél, úgy kérjük, hogy használd a megfelelő téma lehetőségét, hiszen így kérésed közvetlenül ügyintéző kollégáinkhoz kerül!

Küldtem üzenetet az ügyfélszolgálatnak, mikorra kaphatok választ?

Kollégáink a beérkező leveleket folyamatosan, érkezési sorrendben dolgozzák fel. Néhány napon belül minden megkeresést igyekszünk teljesíteni, szíves türelmedet és megértésedet kérjük!

Mit jelent a „Háztól – házig szerviz országosan” szolgáltatásunk?

Messze laksz tőlünk, vagy előnyösebb, ha megtakarítjuk számodra az utazással járó idő/pénz veszteséget? Nálunk erre is van lehetőség. Csak töltsd ki a futárkérő megrendelőt és utána felvesszük veled a kapcsolatot.

A szerviz futár díja: A Szállítás díja utanként bruttó 2.500 Ft!

A futárszolgálat kiszállása előtt egyeztetjük a szállítási adatokat és az elküldeni kívánt készülék adatait. Kérjük, győződj meg arról, ahogy megfelelően erős és biztonságos a csomagolás, mely megvédi a beltartalmat az automatizált szállítási folyamat során.

A háztól – házig szolgáltatásunkban partner a GLS Futárszolgálat!

További információkért hívd bátran szervizünket! Telefonszám: :+36 30 680 40 60

Fontos tudnivalók rendelés, illetve érdeklődés előtt

A webshop és a bolt árukészlete nem egyenlő

A webshop készlet információja azt árulja el, hogy elsősorban külső raktárunkból elérhető-e a termék  

Amennyiben valamelyik bolti árukészlet érdekli -mert sürgős a rendelése-, hívja a megfelelő telefonszámot vagy érdeklődjön emailben

A termékeknél feltüntetett fotó csak illusztráció.

Ne induljon el a termékért, mielőtt értesítenénk Önt!

Készlet információk:

Mit jelent az X Elfogyott készlet információ?

A termék nincs raktáron, egyedileg tudjuk csak megmondani mikorra szerezhető be. Kérjük érdeklődjön elérhetőségeink egyikén, vagy rendelje meg webáruházunkban és értesíteni fogjuk a beérkezés várható időpontjáról. Ez lehet pár nap, néhány hét, de kifutó típusoknál előfordulhat, hogy többé nem vásárolható. Ilyen esetben segítünk helyettesítő terméket találni Önnek.

Mit jelent az x db készleten (utánrendelhető)készlet információ?

A termékből x db van raktáron, ennél a mennyiségnél tudjuk rövid határidőn belül biztosítani a rövid szállítási időt, viszont a terméket folyamatosan készleten tartjuk, ezért egyedileg tudjuk csak megmondani mikorra érkezik be raktárra a következő szállítmány. sajnos ebben az esetben nem tudjuk garantálni a korábban a webáruházban feltüntetett árat. Kérjük érdeklődjön elérhetőségeink egyikén, vagy rendelje meg webáruházunkban és értesíteni fogjuk a beérkezés várható időpontjáról. Ez lehet pár nap, néhány hét, de kifutó típusoknál előfordulhat, hogy többé nem vásárolható. Ilyen esetben segítünk helyettesítő terméket találni Önnek.

Ha egy terméknél nem látok készletfeliratot , azt biztosan megkapom?

Az esetek 99%-ban igen. Termékadatbázisunk naponta többször frissül, de minden igyekezetünk ellenére is előfordulhat, hogy pont Ön előtt foglalták le az utolsó darabot, vagy beszállítónk készlet információja bizonyul tévesnek, illetve több darab esetén csak kevesebb áll rendelkezésünkre (legalábbis a kiírt áron). Minden esetben értesítjük, ha a bármi fennakadás lenne. 

Egymás után adtam le két megrendelést, összevonhatom-e?

Igen, természetesen a megrendelések mindaddig összevonhatók, amíg nem kerültek átadásra a futárszolgálatnak. Kérjük, ezirányú kérését jelezze felénk emailben, vagy telefonon.

Mikor kapom meg a csomagomat?

Kérjük olvassa el a Szállítási feltételeket.

Véletlenül kihagytam valamit a rendelésből, hozzáadhatom még, ha már megkaptam a visszaigazoló emailt?

Amennyiben a megrendelését még nem állítottuk össze és nem adtuk át a futárszolgálatnak, akkor van lehetőség a módosításra.

Kérjük, hogy ezirányú kérését, kérdését, emailben: rendeles@laptopguru.hu vagy telefonon (06/30/680-4060) jelezze ügyfélszolgálatunkon.

Gyári garanciajegy jár-e a termékhez?

Beszállítónként változó, hogy milyen garancia tartozik majd a termékhez (gyári vagy bolti). Ezt mi is akkor tudjuk meg, ha megérkezett hozzánk az áru.

  • Gyári garanciapapír esetén a papíron megadott szerviznek, az ott megadott címre küldheti a meghibásodott terméket.
  • Bolti garancia esetén telephelyünkre kell visszajuttatnia a meghibásodott terméket, saját költségén (lásd ÁSZF). Ez esetben nem jár külön papír, az általunk kiállított számla szolgál garanciapapírként.

Meddig tart a garanciális ügyintézés?

Miután a központunkba (Vecsés) beérkezik a hibásnak vélt termék aznap bevizsgáljuk; amennyiben valóban hibás és 3 napon túli vásárlásról van szó, másnap elvisszük a beszállítóhoz / importőrhöz/ márkaszervizhez, akik a továbbiakban intézkednek. Mi törekszünk arra, hogy 15 napon belül intéződjön a garancia, de sajnos ez kisebb mértékben múlik rajtunk. Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy a legkevesebb ideig tartson az ügyintézés, de előfordulhat, hogy heteket is kell várni, mire visszakapjuk a javított/csere terméket. Amennyiben módunk van rá, saját raktárról cseréljük a hibás terméket, így Önnek nem kell megvárnia a hosszas garanciális intézkedést, de ezt nem tudjuk minden esetben megtenni.

Meghibásodott a merevlemezem, mi lesz az adataimmal?

Adattároló garanciális javítása esetén az azon található bármi nemű információért cégünk nem vállal felelősséget, az azon található esetleges adatok mentésére és visszaállítására nem áll módunkban garanciális kereteken belül adatmentést vállalni, külön szolgáltatásként megrendelhető melynek díjazása egyedileg kerül megállapításra.

Visszaküldés esetén, hogyan küldjem a csomagot?

Bármilyen oknál fogva is küldi vissza nekünk a terméket, kérjük, hogy mindenképpen csomagolja be, hogy a gyári csomagolása ne sérülhessen. Ezen kívül nagyon fontos, hogy utánvételes/portós csomagot nem tudunk átvenni!

Kifizetett rendelésemet lemondtam, mennyi idő múlva és hogyan kaphatom vissza a vételárat?

A kifizetett rendelések vételárának visszatérítése függ a kifizetéskor választott fizetési módtól, valamint a visszatérítés okától.

Lemondott rendelések esetén:

Eredeti fizetőeszközre történő visszahúzás esetén a rendelés vételárának visszatérítési folyamatának kezdeményezése néhány munkanapos átfutási idővel történik. Az eredeti tranzakció sztornózásának cégünk által történő megigénylését követően az átfutási idő saját szolgáltatódtól (bankodtól) is függhet. Amennyiben a vételár az értesítőtől (mínuszos számla) számított 14 napot követően sem érkezett meg az eredeti fizetőeszközre, úgy kérjük, hogy az eredeti tranzakció adatait megadva vedd fel a kapcsolatot banki szolgáltatóddal.

Banki átutalásos visszatérítés esetén a rendelés vételárának visszautalási folyamatának kezdeményezése a megadott bankszámlaszámra néhány munkanap. Amennyiben a vételár levelünktől (mínuszos számla) számított 14 napot követően sem érkezett meg a megadott bankszámlaszámra, kérjük, hogy az Ügyfélszolgálatunk elérhetőségének valamelyikén add meg a rendelésed vagy számlád bizonylatszámát és kollégáink utána jár a történteknek.

Át nem vett vagy visszaküldött rendelések esetén:

Át nem vett rendelések esetén első sorban a csomagnak vissza kell érkeznie központi raktárunkba. Ha ez megtörtént, úgy a fentiek szerint történik meg a kifizetett vételár visszatérítése.

A fenti tájékoztatás nem teljeskörű, pontosan információkért az info@laptopguru.hu vagy a rendeles@laptopguru.hu e-mail címeken kaphetó.

Panasszal szeretnék élni, hogyan tehetem meg?

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt (szaküzletben) azonnal kivizsgáljuk, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha a panasz kezelésével nem értesz egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontodról haladéktalanul jegyzőkönyvet veszünk fel a helyszínen, és annak egy másolati példányát 

  • személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben átadjuk,
  • telefonon közölt szóbeli panasz esetén legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldjük, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint járunk el.

A telefonon közölt szóbeli panaszt egy egyedi azonosítószámmal látjuk el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a panaszjegyzőkönyv rögzítése során kezelőinktől fogod megtudni.

Az írásbeli panaszt a beérkezését követően 30 napon belül megvizsgáljuk és érdemben megválaszoljuk a bejelentéskor használt e-mail vagy postai címre. Írásbeli panaszodat az ed_panasz [kukac] edigital.hu e-mail címre is elküldheted, azonban kérjük, hogy ezen e-mail címet kizárólag panaszbejelentésre használd.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.

  • Kosár